luni, 5 ianuarie 2009

cap2 podoabe 2

3 comentarii:

  1. hai salut!
    pan la urma tot te-am gasit!
    abia astept un sinemoretz si un spionaj agricol prin porumb din vama pan'la durankulak...ne intalnim cu trupa de shok.paul miha eu poate si nea marathon

    RăspundețiȘtergere
  2. salut!
    ma bucur ca iti plac pozele mele.
    m-am angajat la practiker si pun vopsele si gudron ,in rafturi dar m-au angajat ,sincer,pentru ca le am cu sellingul foarte bine.am papagal,bre,adica,stiu sa vand.
    am invatat de la unul la altul si acuma stiu cate ceva despre vopsele.
    eu pot iesi de sambata seara pana luni,la sapte opt,avand in vedere ca trenul face o groaza de la mangalia la bucuresti.cheama-ma si pe mine,chiar m-ar interesa.
    cu sinemorets in sptembrie sigur,acuma nu ar fi frumos din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma amuzai cu austriecii aia.
    noi ne lamentam sau /si ne lalaim cu neputintele ,esecurile ,temerile noastre,incat abia ajungem in parcul din cartier.
    austriecii,nemtii,isi impun ei un program riguros,nu li se impune.
    in schimb,noi ,romanii ,suntem si marlani pe deasupra,nu stim sa cerem politicos.nu e vorba de gasca noastra,ci in general.
    e chiar banal sa calatoresti....

    RăspundețiȘtergere